LECTURA FÁCIL

FESTIVAL DE VILALBA

FIV é un festival de música indie en Vilalba que terá lugar os días 22, 23 e 24 de abril do 2022.

E contará cos seguintes artistas:

  • Sen Senra
  • Viva Suecia
  • Baiuca
  • Carlos Sadness
  • Natalia Lacunza
  • La La Love You
  • Rufus T. Firefly
  • Cupido
  • Banda de Música de Vilalba
  • The Zephyr Bones
  • Kokoshca
  • Juárez
  • Fábrica de Espejos
  • Forget La France
  • Delafé DJ Set
  • Idoipe
  • Isaac Peces
  • Rapariga Dj
  • Saya
  • Russ

E máis artistas por confirmar.

Para que poida desfrutalo calquera persoa, o FIV contará con estas medidas de accesibilidade:

  • Barra accesible.
  • Aseos accesibles.
  • Entrada peonil accesible.
  • Libre acceso a cans guía ou de asistencia.
  • Entrada de balde para persoas acompañantes no caso de necesidades de apoio.
  • Letras con cancións dos concertos. Solicitar aquí (acceso listado cancións).
  • Punto de información e asistencia. Solicitar aquí (ligazón medidas).
  • Mochilas vibratorias. Solicitar aquí (ligazón medidas).

Reserva a túa entrada y contáctanos en fivdevilalba.com
Animáte e vente ao FIV 2022, un festival para todas as persoas!